Zašto mi je potreban sajt?

U vreme kada se većina informacija prikuplja na internetu, u eri opšte dostupnosti mobilnih telefona, prisutnost posla ili ideje na toj mreži postaje imperativ za svakoga koji želi da unapredi svoje poslovanje.

Korisnici sude o kvalitetu vašeg posla zavisno od kvaliteta vašeg prisustva na internetu

U ovom trenutku, ne postoji medij koji brže i efikasnije prenosi informaciju od interneta. Naravno, tradicionalne i proverene metode oglašavanja su i dalje tu: televizija, radio, štampani mediji, flajeri, i nezamenjiva “od usta do usta”, ali kako koja godina, sve više gube na značaju, naročito u većim sredinama. U nekoliko sledećih redova ćemo pokušati da vam predočimo neke zanimljive činjenice vezane za potencijalnu učinkovitost web-sajtova i važnost istih za razvijanje posla.

  • Većina korisnika prvo pretraži naziv ili delatnost kompanije na internetu. Čuli ste preporuku za prodavnicu/radionicu/organizaciju/restoran? Preko 50% osoba će pokušati da pronađu neku informaciju na internetu. Procenat je još veći kada su u pitanju mlađe osobe. Ukoliko vaš posao nema prisustvo na mreži, veoma je verovatno da će se potencijalni kupci radije okrenuti ka onima koji imaju.
  • Internet je najjeftiniji medij za marketing. U prvi mah zvuči paradoksalno, posebno kada se zamisle troškovi domena, hostinga, izrade i održavanja sajta. Ipak, kada se podvuče crta, sve navedeno u velikom broju slučajeva košta manje nego 3 meseca oglašavanja na nekoj od lokalnih radio stanica. O televiziji ili medijima sa nacionalnom frekvencijom da ne govorimo. Sajt ostaje godinama nakon što se radovi završe i isplate sve troškovi zakupa i izrade. Dugoročno gledano, novčani izdaci su neuporedivo manji.
  • Korisnici sude o kvalitetu vašeg posla zavisno od kvaliteta vašeg prisustva na internetu. Tražite informaciju o nekom preduzeću koje nema sajt ili ima ali je sajt lošeg kvaliteta? Može se desiti da korisnik stekne pogrešan utisak o vašoj ozbiljnosti i poslovanju. Kvalitetan sajt je imperativ za svakoga ko želi da gradi zdrav renome svog posla. Stav je da sajt stvar prestiža je odavno prošla. Sajtovi su postali stvar osnovne potrebe.
  • Sajt se radi po vašoj meri. Za razliku od reklame ili flajera, kod sajtova nema ograničenja broja reči, fotografija, ideja. Imate mnogo veći, ozbiljniji i kreativniji prostor da predstavite vaš posao u najboljem svetlu. Sajtovi su dostupni 24h sedam dana u nedelji, fleksibilni su, lako se dopunjuju, menjaju i unapređuju.
  • Kvalitetan sajt doprinosi bržem građenju kredibiliteta kompanije, naročito kada je reč o malim i srednjim preduzećima. Na sajtu ne piše koliko kompanija ima zaposlenih, kolikim obimom posla ili protokom novca operiše. Na sajtu se samo vidi ono što je za jednog klijenta važno da zna – šta mogu da dobiju od vas. Zato je sajt naročito važan manjim kompanijama koje tek grade svoj prostor na tržištu.

Naravno, benefiti posedovanja kvalitetnog sajta su daleko veći od ovih navedenih. Jedan članak je nedovoljan da izrazi sve moguće prednosti koje vaš posao ili ideja dobija prisustvom na globalnoj mreži. Manufutura tim je uvek na usluzi svima koji žele da čuju više o ovoj temi ili žele da razjasne eventualne nejasnoće vezane za izradu i održavanje kvalitetnog web-sajta.

Korisnici sude o kvalitetu vašeg posla zavisno od kvaliteta vašeg prisustva na internetu